Terugblik 2020

Inter Actus maakt van ondernemers betere ondernemers. In 2020 werkten wij samen met organisaties aan een breed scala van onderwerpen. Deze onderwerpen staan in de top 3:
  • Het uitvoeren van due diligence onderzoek bij overname, – en verkooptrajecten.
  • Het belang en het gebruik van financiële rapportages top-of-mind krijgen, zowel intern als stuurmiddel, als extern als middel om de relatie met stakeholders te managen.
  • Terugbrengen van het vertrouwen tussen aandeelhouders als voorwaarde om te kunnen ondernemen of strategische keuzes te kunnen maken.
Verder werkten we dit jaar aan de volgende onderwerpen:
  • Aanvragen van overheidssubsidies voor ondernemers.
  • Het begeleiden van de postfusie integratie.
  • Moderniseren van werkmethodes door procesoptimalisatie en efficiency.
  • Het in goede banen leiden van een zeer snelgroeiende onderneming op financieel gebied.
  • Het uitvoeren van organisaties-analyses.
  • Het ontwikkelen van de organisatiecultuur.
  • Het bij elkaar brengen van diverse stakeholders met tegenstrijdige belangen in een complex overnametraject.
  • Het uitvoeren van een ‘second-opinion’ waardering.
  • Het begeleiden (coachen) van medewerkers, leidinggevenden en managementteams.
  • Het verkleinen van de adviseursafhankelijkheid in een overnametraject.
  • Inzicht geven in de werkelijke prestaties van een onderneming om zodoende een gefundeerde vraagprijs te kunnen bepalen.
Bij Inter Actus werken we samen aan het realiseren van de ondernemersdoelstellingen van onze klanten. Dit doen we met een team van professionals dat gespecialiseerd is in:
  • Fusies en overnames (inclusief waarderingen en post-fusie integratie)
  • Hersteltrajecten
  • Financieringen
  • Organisatieontwikkeling.
Wij van Inter Actus brengen ondernemingen verder. Al meer dan 30 jaar werken wij samen met ondernemers aan het verbeteren van resultaten. Wil je weten wat Inter Actus voor jou kan betekenen? Neem dan contact met ons op!